خرید عمده زعفران پوشال

قیمت و خرید عمده زعفران پوشال امروز

خرید عمده زعفران پوشال یکی از نیازهای رستوران‌دارها و تالارها و … است. این نوع زعفران به نسبت قیمت مناسبی داشته و رنگدهی بسیار بالایی دارد. برای اطلاع از قیمت و خرید زعفران پوشال امروز با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس بگیرید.

قبل از اینکه به معرفی زعفران پوشال، قیمت، موارد مصرف و کاربردهای آن بپردازیم قصد داریم تا مزایای خرید عمده زعفران پوشال از سایت بذرگران را عنوان کنیم.

چرا از بذرگران خرید کنیم ؟

۱- قیمت پایین و کیفیت عالی به دلیل خرید از کشاورز: بذرگران در استان خراسان جنوبی فعالیت میکند. فعالیت در قطب زعفران و زرشک دنیا باعث شده تا ما بتوانیم دسترسی مناسبی به کشاورزان داشته باشیم و محصولات کشاورزی را بدون واسطه در اختیار خریدار آن قرار دهیم.

این مسئله باعث کاهش قیمت تمام شده برای خریدار و واریز سود به جیب کشاورز میشود.

۲- عرضه زعفران اصل با تضمین کیفیت: ما زعفران اصیل قائنات را با تضمین کیفیت در اختیار شما قرار میدهیم. همه ما میدانیم که این روزها تقلب در زعفران بسیار شایع شده است.

همین مسئله باعث شده تا خرید زعفران اصل کار بسیار دشواری باشد. زعفران پوشال بذرگران پس از بررسی در آزمایشگاه‌های معتبر و تایید کارشناسان برای عرضه آماده میشود.

۳- امکان تامین چندین قلم کالا از یک طرف حساب: یکی از مسائلی که باعث ایجاد چالش برای خریداران عمده میشود همکاری همزمان با چند تامین کننده برای محصولات مختلف است. ما در بذرگران با تامین چندین قلم کالا باعث شده تا این چالش حل شود.

شما میتوانید انواع آجیل، خشکبار، گیاهان دارویی، زعفران، زرشک، پسته، عناب و … از از بذرگران تامین کنید.

۴- امکان خرید محصولات به صورت بسته بندی: شما میتوانید محصولات را با بسته بندی اختصاصی خودتان از بذرگران خریداری کنید. برای سفارش و انتخاب بسته بندی کافی است با پشتیبانی سایت تماس گرفته و به صورت رایگان از مشاوره آنها استفاده کنید.

۵- داشتن مجوز ای نماد و اعتماد در پرداخت: بذرگران مجوز اعتماد الکترونیک داشته و از این جهت میتوانید با خیال راحت خرید خود را نهایی کنید.

۶- امکان تامین مستمر کالا با کیفیت عالی

برای خرید زعفران پوشال عمده و جزئی در واتس اپ کلیک کنید.

برای خرید عمده زعفران پوشال با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس بگیرید.

خرید عمده زعفران پوشال از کشاورز

زعفران پوشال، شامل قسمت قرمز رنگ زعفران (کلاله) و یک الی ۳ میلی متر خامه زعفران (قسمت سفید رنگ زعفران) است.

زعفران پوشال به دلیل اینکه شامل قسمت خامه زعفران نیز هست توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند. زیرا احتمال تقلب در این نوع بسیار پایین است.

زعفران پوشال نسبت به دخترپیچ از رنگدهی بالاتری برخوردار است. زیرا قسمت خامه آن کوچک‌تر از زعفران دسته است.

نکته: اگر میخواهید از اصالت و کیفیت زعفران اطمینان داشته باشید اقدام به خرید زعفران دخترپیچ کنید. زیرا احتمال تقلب در این نوع از زعفران تقریبا برابر صفر است.

خرید عمده زعفران پوشال معمولا به رستوران‌دارها، آشپزخانه‌ها، قنادی‌ها و مکان‌هایی که برای آنها ظاهر زعفران مهم نیست توصیه میشود.

همینطور کارگاه‌های تولید نبات، پولکی پزی‌ها، کارگاه‌های تولید سوهان و گز، کارخانه تولید بستنی و … از مشتریان خرید عمده زعفران پوشال هستند.

قیمت زعفران پوشال
قیمت زعفران پوشال عمده

قیمت زعفران پوشال عمده امروز و فروش زعفران پوشال

قیمت زعفران پوشال به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت عمده زعفران پوشال نوسانات ارزی است.

از عوامل دیگر میتوان به کیفیت زعفران پوشال اشاره کرد. زعفران پوشال انواع مختلفی نظیر زعفران پوشال قلم و معمولی دارد. هر کدام از این انواع بسته به کیفیت قیمتهای مختلفی خواهند داشت.

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت زعفران و خرید زعفران صادراتی این صفحه را ببینید.

برای اطلاع از قیمت زعفران پوشال عمده و مشاوره رایگان با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *