خرید عمده زعفران شکسته

قیمت و خرید عمده زعفران شکسته

یکی از انواع مختلف زعفران که مشتری‌های خاص خود را دارد زعفران شکسته یا همان زعفران نرمه است. عموما مشتریان این نوع زعفران رستوران‌دارها و آشپزخانه‌ها هستند. اگر قصد خرید عمده زعفران شکسته یا نرمه را دارید با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس بگیرید. در ادامه لیست قیمت زعفران سرگل شکسته و نرمه را آورده‌ایم.

زعفران نرمه به چند دلیل مورد توجه برخی قرار گرفته است. ابتدا اینکه این نوع زعفران قیمت بسیار مناسبی نسبت به انواع سرگل و نگین دارد. این نوع زعفران از نظر رنگدهی و خواص هیچ تفاوتی با سایر انواع زعفران ندارد.

خرید عمده زعفران شکسته و نرمه

زعفران انواع مختلفی دارد که از میان آنها میتوان به سرگل، دخترپیچ، نگین، سوپرنگین، پوشال، ریشه زعفران و … اشاره کرد. یکی از أنواع زعفران نرمه نام دارد.

قیمت زعفران نرمه بسیار مناسب است و این مزیت باعث پیدا شدن مشتریان بسیاری برای این نوع از زعفران شده است.

زعفران سرگل شکسته معمولا در مواد اولیه کارخانه، رستوران و سایر مصارفی که ظاهر زعفران اهمیتی ندارد مورد استفاده قرار میگیرد.

برخی از مشتریان نیز از این نوع زعفران برای مصارف خانگی مانند تهیه دمنوش و نوشیدن چای زعفران استفاده میکنند.

چگونه بهترین تامین کنندگان زعفران شکسته را پیدا کنیم؟

تشخیص زعفران نرمه اصل کار بسیار دشواری هست زیرا سودجویان میتوانند به راحتی با اضافه کردن گلرنگ یا انواع مختلف زعفران تقلبی به این نوع محصول ناخالص خود را با قیمت گزافی به فروش برسانند.

به همین دلیل توصیه میشود تا زعفران را از مراکز معتبر فروش زعفران تهیه کنید تا از اصالت آن اطمینان داشته باشید. مصرف زعفران تقلبی میتواند آثار جبران ناپذیری بر روی سلامتی شما و خانواده‌تان داشته باشد.

بیش از ۹۵ درصد زعفران دنیا در کشور ما ایران تولید میشود. این مسئله باعث اقبال خوب بازار جهانی به زعفران ایرانی شده است.

برای خرید زعفران شکسته عمده و جزئی در واتس اپ کلیک کنید.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای و خرید انواع زعفران با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس بگیرید.

قیمت زعفران شکسته و نرمه امروز

در حال حاضر قیمت زعفران شکسته به شرح زیر است.

لازم به ذکر است که قیمت زعفران دارای نوسان هست و بهتر است برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای زعفران با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس بگیرید.

همینطور در بذرگران بخوانید: قیمت و خرید کیلویی زعفران از کشاورز

قیمت زعفران نرمه اعلا۲۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت زعفران شکسته معمولی۱۵.۳۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت و خرید عمده زعفران شکسته
قیمت زعفران نرمه عمده
قیمت زعفران نرمه عمده

زعفران شکسته چیست؟ زعفران نرمه چگونه تولید میشود؟

زمانیکه زعفران را فرآوری میکنند ممکن است قسمتی از کلاله و یا قلم زعفران سرگل یا نگین شکسته شود. به دلیل اینکه وجود نرمه و شکستگی زعفران، لوکس بودن ظاهر زعفران را زیر سوال میبرد این نرمه ها را به صورت جداگانه بسته‌بندی کرده و به فروش میرسانند.

لازم به ذکر است در صورتی که میخواهید زعفران را به نحوی استفاده کنید که ظاهر آن برای شما اهمیتی ندارد بهترین انتخاب برای شما، زعفران نرمه یا شکسته است.

زیرا این نوع زعفران در رنگدهی و خواص هیچ تفاوتی با زعفران سرگل ندارد و حتی برخی از بازاریان معتقدند که عطر بیشتری نیز دارد.

زعفران نرمه نیز انواع مختلفی دارد و بسته به کیفیت آن با قیمت های متفاوتی به فروش میرسد.

در صورتی که قصد خرید زعفران برای مصارفی دارید که ظاهر آن اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد میکنیم زعفران نگین و سرگل تهیه کنید.

انواع مختلف زعفران (سرگل، نگین، سوپر نگین، دخترپیچ، ریشه زعفران، پوشال و …)، زرشک (پفکی، دانه اناری و زیرتالاری)، عناب، پسته و بادام را میتوانید در سایت بذرگران بدون واسطه از کشاورزان قائنات تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت (۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲) تماس بگیرید.

تیم بذرگران در استان خراسان جنوبی فعالیت میکند و همین مسئله باعث میشود تا دسترسی خوبی به کشاورزان و محصولات کشاورزی استان خراسان جنوبی داشته باشد.

برای خرید عمده انواع زعفران فله و بسته بندی این مطلب را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *