قیمت و خرید زعفران کیلویی از کشاورز

قیمت و خرید زعفران کیلویی قائنات از کشاورزان

پخش‌کننده‌ها، صادرکنندگان، رستوران‌دارها و فروشگاه‌های بزرگ از مشتریان خرید زعفران کیلویی هستند. تمام تلاش ما در بذرگران برطرف کردن دغدغه و نیاز این عزیزان است. برای مشاوره و اطلاع از قیمت زعفران کیلویی با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس بگیرید.

خرید زعفران کیلویی به صورت فله و بسته‌بندی

ما در بذرگران امکان خرید بدون واسطه از کشاورزان استان خراسان جنوبی را فراهم کرده‌ایم. این مسئله باعث شده تا شما بتوانید زعفران را با پایین ترین قیمت از مبدا همراه با بالاترین کیفیت خریداری کنید.

همینطور تمامی محصولات بذرگران در آزمایشگاه‌های معتبر توسط کارشناسان مجرب مورد بررسی قرار میگیرد تا از کیفیت و اصالت آن اطمینان حاصل کنند.

حتما شما هم هنگام خرید عمده زعفران متوجه اختلاف قیمت میان فروشندگان مختلف شده‌اید. این اختلاف قیمت عموما از کیفیت، محل کاشت زعفران و نوع زعفران حاصل می‌شود. در ادامه این عوامل را با جزئیات بیشتری شرح میدهیم.

  • آب و هوای شهری که زعفران در آن تولید شده تاثیر مستقیمی بر خواص و کیفیت زعفران دارد.
  • برخی از زعفران‌ها در گلخانه تولید شده اند این مسئله باعث افت کیفیت و رنگدهی زعفران می‌شود.
  • به دلیل داشتن عطر و طعم و بوی بی نظیر زعفران قائنات رتبه بهتری را نسبت به سایر نقاط کشور میگیرد.
قیمت و خرید کیلویی زعفران قائنات از کشاورز

چرا بذرگران را به عنوان تامین کننده خود انتخاب کنیم؟

ما دغدغه و نیاز مشتریانی که زعفران را به صورت عمده خریداری میکنند را شناسایی کرده و سعی در برطرف کردن این نیازها میکنیم. در ادامه به برخی از مزیت های خرید زعفران کیلویی از بذرگران اشاره میکنیم.

۱- امکان تامین مستمر زعفران با کیفیت عالی و یکسان: همه ما میدانیم که صاحبان کسب و کار به دلیل کمبود وقت امکان پیدا کردن و آزمایش تامین کنندگان مختلف را ندارند. به همین دلیل ما در بذرگران امکان تامین زعفران عمده با کیفیت مشابه را برای صادرکنندگان و صاحبان کسب و کار ایجاد کرده ایم.

۲- دارای تجربه تامین برای کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و مشاغل خانگی: از دیگر مزایای ما تجربه تامین برای کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و مشاغل خانگی زیادی است.

۳- امکان تامین زعفران با بسته‌بندی اختصاصی و دلخواه: از دیگر امکانات تامین زعفران از بذرگران خرید آن در بسته بندی های اختصاصی و دلخواه شما است. شما میتوانید زعفران را بسته به نیاز خود در بسته بندی های مختلف پاکتی، خاتم، پلاستیکی، کریستال و … همراه با لوگوی اختصاصی خود تهیه کنید.

۴- تامین زعفران از مبدا و کشاورز: همه ما میدانیم که هر چه واسطه کمتر باشد، زعفران با کیفیت و خلوص بالاتر و قیمت پایین‌تری به دست مشتری خواهد رسید. شما با خرید از بذرگران زعفران را به طور مستقیم از کشاورزان آن در استان خراسان جنوبی تهیه میکنید.

۵- داشتن نماد اعتماد الکترونیک: ما مجوز درگاه پرداخت الکترونیک را از وزارت صمت دریافت کرده ایم و به همین دلیل شما میتوانید وجه خود را با خیال راحت از طریق درگاه ما پرداخت کنید.

۶- خرید زعفران شناسنامه‌دار: زعفران بذرگران توسط کارشناسان و متخصصین در آزمایشگاه بررسی شده و به صورت شناسنامه دار با کیفیت بی نظیر به فروش میرسد.

برای خرید زعفران کیلویی در واتس اپ کلیک کنید.

انواع مختلف زعفران کیلویی چنده؟

همینطور میتوانید مقداری زعفران را برای نمونه خریداری کرده و پس از اطمینان از کیفیت و اصالت زعفران خرید خود را به صورت عمده انجام دهید.

در ادامه قیمت برخی از انواع زعفران را در جدول آورده ایم برای اطلاع از قیمت نهایی و لحظه ای با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس بگیرید.

نوع زعفرانقیمت زعفران به ازای هر کیلوگرم (تومان)
زعفران نگین و سوپر نگین۲۶.۸۰۰.۰۰۰ تا ۳۷.۸۰۰.۰۰۰
زعفران سرگل۲۳.۴۰۰.۰۰۰ تا ۲۷.۹۰۰.۰۰۰
زعفران پوشال۲۶.۷۰۰.۰۰۰ تا ۳۲.۰۰۰.۰۰۰
زعفران دخترپیچ۲۲.۷۰۰.۰۰۰ تا ۲۴.۰۰۰.۰۰۰
ریشه زعفران۱.۰۰۰.۰۰۰ تا ۲.۵۰۰.۰۰۰
جدول قیمت انواع زعفران کیلویی به تومان

ما در بذرگران امکان خرید عمده زعفران به صورت بسته بندی را نیز فراهم کرده‌ایم. بسته به انتخاب شما مشتریان عزیز، زعفران در بسته بندی های آذین، خاتم، فلزی، کریستال، پلاستیکی، پاکتی و … قابل سفارش است.

قیمت کیلویی زعفران شناسنامه دار
قیمت زعفران کیلویی قائنات

قیمت زعفران کیلویی اعلا و ارگانیک

هر کسی که در بازار زعفران فعالیت کرده باشد به خوبی میداند که این بازار دارای نوسان های بسیاری است. در زیر لیست آخرین قیمت زعفران کیلویی را به صورت بروز قرار داده‌ایم.

برای اطلاع از قیمت و خرید زعفران کیلویی با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس بگیرید.

کشاورزان برای تولید یک کیلو زعفران خالص باید ۱۴۰ کیلو گل زعفران را از مزارع جمع آوری کرده و سپس به صورت سرگل فرآوری کنند.

در مرحله بعد باید آن را به صورت بهداشتی خشک کرده و در بسته بندی های استاندارد قرار دهند.

قیمت و خرید عمده زعفران در مشهد

مشهد یکی از شهرهایی است که همه ما آن را با زعفران میشناسیم. هر چند قطب زعفران ایران استان خراسان جنوبی و شهر قائنات است.

اما مشهد به دلیل جمعیت بالاتر و جذب بالای گردشگر توانسته به یکی از مراکز فروش زعفران در ایران تبدیل شود.

در صورتی که قصد خرید عمده زعفران در مشهد را دارید میتوانید با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *