سوالات متداول قبل از خرید

اگر پاسخ سوالهای خود را در این صفحه (سوالات متداول) نیافتید میتوانید از قسمت تماس با ما سوالات خود را بپرسید و یا با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس بگیرد.

نحوه پرداخت به چه صورت است؟

در حال حاضر امکان پرداخت به صورت آنلاین وجود دارد. سفارش شما پس از انتخاب سبد خرید مورد نظر و پرداخت نهایی می‌شود. وبسایت بذرگران دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و از این جهت قابل اعتماد است. همینطور کد پیگیری برای شما پیامک شده تا بتوانید از آخرین وضعیت مرسولات خود مطلع شوید.

مرسولات چگونه برای شما ارسال می شوند؟

پس از نهایی کردن سفارش، مرسولات از طریق پست برای شما ارسال می‌شود. معمولا پس از ۳ تا ۷ روز به دست شما می‌رسد. همینطور کد پیگیری برای شما پیامک شده تا بتوانید از آخرین وضعیت مرسولات خود مطلع شوید.

شرایط مرجوع کردن کالا چیست؟

اگر پس از دریافت محصول به هر دلیلی از کیفیت آن ناراضی باشید میتوانید آن را مرجوع کنید و وجه خود را به صورت کامل دریافت کنید. همینطور هزینه پست و بسته بندی نیز تخمین زده شده و برای شما پرداخت می شود.

نحوه قیمت‌گذاری محصولات در بذرگران به چه صورت است؟

در کشور ما کشاورزان محصولات خود را با قیمت پایین به دلال‌ها می‌فروشند. در این روش سود چندانی به کشاورزان نمیرسد.

در بذرگران ما محصولات را به صورت بدون واسطه از کشاورزان به فروش میرسانیم. در این روش محصول با قیمتی بالاتر از دلال‌ها در سایت قرار می‌گیرد. اینگونه هم محصول با قیمت مناسب به مصرف کننده نهایی رسیده و هم کشاورزان سود دسترنج خود را میبینند.

در مطالب بالا سعی شده تا سوالات متداول پاسخ داده شود در صورتی که هنوز سوالات شما بی پاسخ مانده با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس حاصل فرمایید.