خرید عمده زرشک صادراتی فله و بسته‌بندی

قیمت و خرید عمده زرشک صادراتی

عموما کارخانه‌های بسته‌بندی، صادرکنندگان، آشپزخانه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌دارها برای بیشتر کردن سود خود از مشتریان خرید عمده زرشک هستند. ما در بذرگران به دلیل دسترسی خوب به کشاورزان قائنات و بیرجند در استان خراسان جنوبی، میتوانیم زرشک را به صورت عمده تامین کند.

اگر قصد خرید عمده زرشک اعلا بدون واسطه از کشاورزان قائنات را دارید با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس بگیرید.

مزیت‌های خرید عمده زرشک صادراتی از بذرگران

۱- تامین از کشاورزان بومی استان خراسان جنوبی: با خرید عمده زرشک از سایت بذرگران شما زرشک را از مبدا خریداری کرده و هزینه توزیع و سود واسطه‌ها را پرداخت نمیکنید. به عبارتی مرغوب‌ترین زرشک را با مناسب‌ترین قیمت تهیه می‌کنید.

۲- تامین زرشک با تضمین کیفیت توسط کارشناسان: اصالت و کیفیت زرشک توسط کارشناسان بذرگران بررسی شده و در صورت مرغوب بودن برای خریدار ارسال میشود.

۳- تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی: در صورتی که بعد از خرید، از اصالت و کیفیت محصولات ناراضی باشید میتوانید آن را مرجوع کرده و وجه خود را دریافت کنید.

۴- خرید عمده زرشک بسته بندی و فله: شما میتوانید سفارش خود را به دو صورت فله و بسته‌بندی تهیه کنید. همینطور بسته به درخواست شما امکان بسته بندی با وزن و لوگوی اختصاصی شما وجود دارد.

قیمت عمده زرشک پفکی و دانه اناری

قیمت زرشک به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت زرشک بسته به کیفیت، نوع و بسته‌بندی آن متفاوت است.

اگر قصد خرید عمده زرشک و اطلاع از قیمت عمده زرشک را دارید با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس بگیرید.

شما باید زرشک را با توجه به نیاز و نوع مصرف خود انتخاب کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

در صورتی که قصد خرید زرشک برای مصارف خانگی را دارید روی خرید زرشک کلیک کنید.

همینطور برای خرید عمده زعفران این صفحه را مشاهده کنید.

برای خرید زرشک صادراتی عمده و جزئی در واتس اپ کلیک کنید.

آشنایی به انواع زرشک

در صورتی که قصد خرید عمده زرشک را دارید باید آن را با توجه به نیاز خود تامین کنید. برای انتخاب درست باید انواع مختلف زرشک را بشناسید. در ادامه به معرفی انواع مختلف زرشک میپردازیم.

زرشک پفکی خشک: بهترین و گران‌ترین نوع زرشک است. تولید این نوع زرشک ۶ ماه طول می کشد. به دلیل پروسه طولانی تولید این زرشک، این زرشک مرغوبیت و رنگ خیره کننده ای دارد.

زرشک دانه اناری: شاخه های زرشک پس از جدا شدن بر روی سطح وسیعی در معرض تابش نور خورشید قرار می گیرد تا خشک شوند. برای جلوگیری از فاسد شدن زرشک های انباشته شده مدام زرشک ها را جابجا می کنند. این نوع زرشک از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

البته زرشک انواع دیگری مانند زرشک پفکی روغنی و زرشک زیرتالاری نیز دارد که تشابه زیادی با انواع دیگر زرشک دارد.

برای اطلاع از قیمت و خرید عمده زرشک با شماره ۰۹۹۱۵۵۴۱۲۵۲ تماس بگیرید.

تفاوت زرشک دانه اناری و پفکی

زرشک دانه اناری و پفکی هر دو از فرآورده‌های زرشک قرمز هستند. تنها تفاوت این دو نوع زرشک در فرآوری آنهاست.

فرآیند فرآوری زرشک پفکی داخل تالارهای تاریک انجام میشود و در حدود ۶ ماه طول میکشد به همین دلیل حالت پفکی مانند دارد و از انواع لوکس زرشک قرمز به شمار می‌رود.

زرشک دانه‌اناری در مدت زمان کوتاه‌تری و در مقابل نور خورشید خشک می‌شود و به همین دلیل ظاهر زرشک پفکی را ندارد و با قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسد.

ویژگی‌های زرشک مرغوب چیست؟

زرشک مرغوب دارای ویژگی‌هایی است که به راحتی قابل تشخیص هستند.

۱- رنگ خوب و ظاهر تازه: یکی از ویژگی های زرشک خوب این است که باید رنگ آن قرمز روشن باشد و ظاهری توپر و برجسته داشته باشد.

اگر رنگ زرشک تیره شده است یا ظاهر زرشک مچاله شده باشد آن زرشک تازه نیست و مرغوبیت خوبی ندارد.

۲- طعم زرشک: یک زرشک خوب طعم بسیار عالی و دلپذیری دارد و مزه آن آزار دهنده نیست. زرشک کهنه طعم مشابه تلخ دارد و برای مصرف کننده ناخوشایند است.

۳- رطوبت و لهیدگی زرشک: زرشک مرغوب از رطوبت و کمی لهیدگی برخوردار است. شما می توانید به راحتی رطوبت باقی مانده در زرشک تازه و مرغوب را احساس کنید.

دیدگاه‌های “خرید عمده زرشک صادراتی فله و بسته‌بندی

  1. سعید احمدیان میگوید:

    بذرگران فعالیت بسیار ارزشمندی رو انجام میده. و باعث واریز سود محصولات کشاورزی به جیب خود کشاورز میشه.
    همینطور قیمت نهایی برای خرید عمده زرشک از کشاورز بسیار پایین تره.

  2. احمد خلیلی میگوید:

    سلام، بنده قصد ارسال بار زرشک به کشور ارمنستان را داشتم پیش از این با تامین کننده های متفاوتی همکاری کرده بودم اما تجربه همکاری با بذرگران برایم با همه آنها تفاوت داشت.
    یکی از بهترین سایت ها برای خرید زرشک صادراتی برای من بذرگران بوده و از این به بعد نیز همکاری با این گروه را ادامه خواهم داد.
    ارادتمند احمد خلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *