۴ خاصیت بادام برای مراقبت از پوست و مو

خاصیت بادام برای پوست و مو

مصرف روزانه بادام تاثیر زیادی بر رشد و سلامتی مو دارد و ما در این مطلب می خواهیم ۴ خاصیت بادام برای پوست و مو را با هم بررسی کنیم.

بادام، یک منبع غنی از ویتامین، مواد معدنی، فیبر و چربی است که سلامت موها را تامین می کند. به همین دلیل از عصاره بادام در صنعت تولید شامپو و کرم پوست استفاده می شود.

برای خرید بادام درجه یک کلیک کنید.

در زیر به برخی از خواص بادام درختی برای مو اشاره کرده ایم از جمله:

  • ریزش مو
  • رفع شوره موی سر
  • تقویت مو
  • جلوگیری از سفیدی مو

 خاصیت های باورنکردنی بادام درختی برای مو

بادام سرشار از ویتامین های B1، B2، B3، B6، D،A می باشد. به همین دلیل برای سلامت مو بسیار موثر است. روغن بادام میتواند طراوت و شادابی را برای موهای شما به ارمغان آورد. و از ریزش موهای شما جلوگیری کند.

ریزش مو: کمبود منیزم میتواند باعث ریزش مو شود. بادام به دلیل داشتن منیزیم میتواند به تغذیه موها کمک کرده و باعث رشد مجدد موها شود. برای جذب منیزیم موجود در بادام می توانید آن را به صورت روزانه مصرف کرده و یا از روغن بادام استفاده کنید.

شامپو هایی که از عصاره بادام ساخته می شود می تواند یک مکمل برای رشد مو باشد.

رفع شوره موی سر: از سری مشکلاتی که برای مو به وجود می آید، مشکل شوره مو است. بادام به دلیل داشتن خواص آنتی باکتریال دشمنی سرسخت برای شوره سر است.

کسانی که مشکل شوره سر را دارند می توانند با مصرف روزانه ۱۰ عدد بادام یا استفاده از روغن بادام این مشکل را حل کنند.

تقویت مو: از دیگر تاثیرات بادام بر روی مو می توان به ضخیم شدن موها اشاره کرد. ضخیم شدن موها شکل بهتری به مو می دهد و همچنین مقاومت مو را در برابر عوامل آسیب زا افزایش می دهد.

جلوگیری از سفید شدن مو: یکی دیگر از مشکلات شایع مو می توان به سفید شدن زود هنگام مو اشاره کرد. سفید شدن مو ها می تواند سبب از بین رفتن زیبایی مو شود؛ خواص موجود در بادام این مشکل را حل می کند.

ویتامین های موجود در بادام به عنوان یک غذای کامل برای مو محسوب می شود.

برای خواندن مطالب بیشتری برای خواص بادام درختی کلیک کنید.

دیدگاه‌های “۴ خاصیت بادام برای مراقبت از پوست و مو

  1. سعید میگوید:

    درود بر شما ، میدونید که بادوم کوهی تلخه و با فرآوری شیرینش میکنن . آیا برای تقویت موها بادوم تلخ مصرف کنم یا شیرین شده شو ؟
    سپاسگزارم 🌹

  2. لیلا میگوید:

    سلام دوستان من ریزش موی شدید داشتم دیگه پوست سرم دیده میشد کلا ولش کرده بودم بیخیال بودم تا اینکه کمردرد وپادرد اومد سراغم رفتم دکتر سنتی برام دارو نوشت برا کمر دردم روزی ۱۴ دانه بادام درختی شیرین میخورو فک کنم۶،۷ ماه میشه ریزش موهام کلا خوب شده پرپشت شده وکمر دردمم کلا خوب شده از این بابت خوشحالم فقط باید مداومت کنید یروز بخورید یروز نخورید نمیشه هرروز باید بخورید ،تجربه من بود خاستم بادوستان هم بگم شاید بدردشون خورد.

    • فاطمه مشفقی میگوید:

      سلام مشتری گرامی.
      ممنون بابت انتقال تجربه خوبتون
      امیدوارم که بیماری و درد ازتون دور باشه و عمر طولانی داشته باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *